Gå til hoved-indhold

SUPPORT

Har du brug for hjælp, kan du få support på:

+45 70 70 70 77 eller support@stackss.dk


Vores åbningstider er mandag-torsdag kl. 08.00 – 22.00 og fredag kl. 08.00 – 15.00.

Kontakt os og få hjælp fra vores dygtige supportteam, så du hurtigt kan komme videre med dit arbejde. Vi har stort fokus på at yde en god og hurtig support, der gør dig glad og tilfreds.

Supportteamet sidder klar til at hjælpe dig med support helt fremtil kl. 22.00 på både telefon, mail og chat. 

Vi samarbejder med ERPsupporten.dk

Telefon

 

+45 70 70 70 77
Ring til os mandag-torsdag kl. 8.00 – 22.00 & fredag kl. 8.00 – 15.00.

E-mail

 

support@stackss.dk
Vi svarer på din mail inden for maks. to timer i vores åbningstid. 

Chat

 

Chat online 
Chat med os mandag-torsdag kl. 8.00 – 22.00 & fredag kl. 8.00 – 15.00.

FAQ

 

Ofte stillede spørgsmål
Find selv dit svar fra ofte stillede spørgsmål om Stackss.

FAQ

I Stackss kan du automatisere din bogføring med Digital Bogføring.

Har du brug for hjælp til, hvordan du bruger Digital Bogføring i Stackss, kan du følge denne vejledning. 

Bemærk, vejledningen er rettet mod demoversionen til Stackss. 

Gå til brugervejledningen

I Stackss kan du oprette så mange regnskaber, du har brug for.

Mangler du hjælp til, hvordan du opretter nyt regnskab i Stackss, eller hvordan du ændrer navnet på et regnskab, kan du finde hjælp fra brugervejledningen "Sådan opretter du nyt regnskab i Stackss". 

Gå til brugervejledningen

Stackss er et online regnskabsprogram, der er hurtig at implementere og komme i gang med at arbejde i. Start med det du har brug for nu, og tilføj funktionaliteter og brugere efterhånden, som dine krav ændrer sig og din virksomhed vokser.

Stackss er desuden intuitivt at bruge i en travl hverdag, hvor man hurtigt skal kunne danne sig et godt overblik over, hvordan det går virksomheden. Og så understøtter Stackss din virksomheds behov og giver din virksomhed god plads til at kunne vokse, uden at skulle skifte til en hel ny ERP-løsning. Stackss er nemlig baseret på en Microsoft Dynamics løsning.

Forestil dig en brugervenlig og lettilgængelig forretningsløsning, som er tilpasset til din virksomheds størrelse, forenklet efter ansvarsområde og udviklet til at skabe vækst i din virksomhed via glade kunder.

Du har altid det fulde overblik over aktiviteter og informationer, tilpasset den enkelte medarbejders ansvarsområde. Alt det væsentlige for den enkelte medarbejders funktion og arbejdsopgaver er fremhævet og gjort endnu nemmere at få hurtigt adgang til.

I Stackss er der tre roller; Ejer/Direktør, Bogholder og Sælger. Se sammenligning af rollerne her.

Ja, Stackss er faktisk baseret på en Microsoft Dynamics løsning, så du er sikret en fremtidssikret ERP-løsning.

Desuden er Stackss integreret med Microsofts Office 365, så der er tæt forbindelse mellem Stackss og Microsofts online Office-produkter, bl.a. Outlook, Word, Excel m.fl.. Det giver dig et nemmere og hurtigere arbejdsflow.

Ja, Stackss er nemlig baseret på en Microsoft Dynamics løsning, så du er sikret en tryg og fremtidssikret ERP-løsning, der også eksisterer i morgen.

Det betyder samtidigt, at hvis din virksomhed vokser og dine behov ændrer sig, så kan du nemt skifte til en ny Dynamics ERP-løsning (eks. Dynamics 365 eller Dynamics NAV)

Stackss er et ideelt regnskabsprogram for mindre virksomheder, som ønsker et hurtigt og individuelt overblik over den enkelte brugers vigtigste kerneområder.

Stackss er som standard tilpasset en specifik startside for den enkelte medarbejderprofil (rolle). Rollen får derfor hurtigt overblik over de aktiviteter og informationer, der er særlig relevante for netop denne profil; Ejeren/Direktøren, Bogholderen eller Sælgeren.